Serwis

Moduł do automatyzacji procesów związanych z szeroko rozumianym serwisem – od naprawy ekspresów do kawy czy pojazdów, przez konserwację obiektów...
Na rynku Automotive konkurencja jest bardzo silna, działań nie ułatwia okres pandemii gdzie przedsiębiorcy odkładają wymianę floty do czasu ustabilizowania się sytuacji, dlatego dbanie o obecnych klientów i zwiększenie ich zadowolenia wprost przekłada się na owocną współpracę w przyszłości, klient zadowolony ze współpracy na pewno skieruje swoje kroki do firmy która zapewniła mu najlepszy serwis i opiekę.
Branża wie, że inwestycja w innowacyjne rozwiązania podnoszące satysfakcję klientów to najprostsza droga do rozwoju biznesu i osiągania wymiernych korzyści finansowych. W tym może pomóc Platforma FlowDog z dedykowanym systemem dla klientów końcowych, własnego BOK oraz serwisów.
Wyobraźmy sobie sytuację w której nasz klient chce umówić się na wymianę opon, w większości firm zadzwoni do BOK który znajdzie serwisy w okolicy ale czy klient od razu będzie mógł się umówić? Niestety nie, przed nim jeszcze długa droga sprawdzania dostępności terminów, lokalizacji, atrakcyjności oferty i opinii.
A gdyby tak Klient poprzez aplikację sam znalazł serwis, sprawdził kalendarz dostępności i zarezerwował sobie wizytę? Tak będzie proście, prawda? Odciąży to także BOK, który będzie mógł się zająć innymi tematami. Umówienie jakiejkolwiek wizyty poprzez aplikację znacznie ułatwia klientowi drogę wyboru serwisu, a samemu warsztatowi pozwala w optymalny sposób zaplanować grafik prac. Serwis dostaje zlecenie na konkretny pojazd, dokładną datę a po wykonanej pracy załącza poprzez dedykowaną aplikację zdjęcia, dokumenty i koniec. Dokumenty są przesyłane do firmy i archiwizowane. Od teraz dokładnie wiemy, co się dzieje od momentu zamówienia usługi aż do momentu wykonania zlecenia, wiemy które serwisy najszybciej wykonują pracę, na które jest najmniej reklamacji, możemy tworzyć rankingi Partnerów a to zdrowo wpływa na konkurencję.
Branża wie, że inwestycja w innowacyjne rozwiązania podnoszące satysfakcję klientów to najprostsza droga do rozwoju biznesu i osiągania wymiernych korzyści finansowych. W tym może pomóc Platforma FlowDog z dedykowanym systemem dla klientów końcowych, własnego BOK oraz serwisów.
Wyobraźmy sobie sytuację w której nasz klient chce umówić się na wymianę opon, w większości firm zadzwoni do BOK który znajdzie serwisy w okolicy ale czy klient od razu będzie mógł się umówić? Niestety nie, przed nim jeszcze długa droga sprawdzania dostępności terminów, lokalizacji, atrakcyjności oferty i opinii.
A gdyby tak Klient poprzez aplikację sam znalazł serwis, sprawdził kalendarz dostępności i zarezerwował sobie wizytę? Tak będzie proście, prawda? Odciąży to także BOK, który będzie mógł się zająć innymi tematami. Umówienie jakiejkolwiek wizyty poprzez aplikację znacznie ułatwia klientowi drogę wyboru serwisu, a samemu warsztatowi pozwala w optymalny sposób zaplanować grafik prac. Serwis dostaje zlecenie na konkretny pojazd, dokładną datę a po wykonanej pracy załącza poprzez dedykowaną aplikację zdjęcia, dokumenty i koniec. Dokumenty są przesyłane do firmy i archiwizowane. Od teraz dokładnie wiemy, co się dzieje od momentu zamówienia usługi aż do momentu wykonania zlecenia, wiemy które serwisy najszybciej wykonują pracę, na które jest najmniej reklamacji, możemy tworzyć rankingi Partnerów a to zdrowo wpływa na konkurencję.
Chcesz dowiedzieć się więcej o nas? Zapraszamy do kontaktu z nami!